Fandom

Diablo Wiki

Aktualizacja 2.3.0

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Patch 2.3.0 (D3) logo.jpg

Oficjalne logo aktualizacji.

Aktualizacja 2.3.0 — kolejny patch do Diablo III. Aktualizacja nosi podtytuł Ruiny Seszeronu. Patch zostanie wydany przez firmę Blizzard Entertainment pod koniec sierpnia tego roku.

Wątek fabularny

Miniona świetność Seszeronu

Wyjący wicher smaga zaspy, porywa śnieg i oblepia nim zdobne płaskorzeźby zamarzniętego żelaznego mostu prowadzącego do zniszczonych wrót Seszeronu. To niegdyś barwne i tętniące życiem miasto dziś wypełniają dobiegające z dala krzyki szaleńców, kontury przemykających zaułkami wygłodniałych drapieżników i ponura cisza, brzemienna odebraną nadzieją.
— wstęp fabularny
Patch 2.3.0 (D3).jpg

Barbarzyńka walczy z śnieżnym potworem.

Seszeron był niegdyś pomnikiem zjednoczonych plemion barbarzyńców. Bramy, których obronę powierzono dzieciom Bul-Kathosa, strzegły jedynej drogi do największego skarbu SanktuariumKamienia Świata. Strażnicy przekazywali swoje dziedzictwo z pokolenia na pokolenie i wierzono, że gwarne miasto nigdy nie zostanie zdobyte, a mieszkańcy Północnych Stepów będą go strzec po kres dziejów. Tuż przed upadkiem miasta władzę sprawował w nim Wielki Starszy Kanai, który był uwielbiany przez lud. Rozważano nawet powołanie go na Nieśmiertelny Tron. Honoru tego dostąpiło wcześniej tylko dwóch ludzi, z których jednym był sam Bul-Kathos.

Dzień w którym zgasła wszelka nadzieja

Po dziś dzień wszyscy, którzy ośmielą się wkroczyć do ruin, stają przed świadectwem tak straszliwego zła, że jego śladów nic nigdy nie zmaże... Kiedy Baal – Władca Zniszczenia – prowadził na Seszeron armię Płonących Piekieł, wyszedł mu naprzeciw samotny wysłannik, wzbraniając przejścia. Rozwścieczony Baal własnoręcznie wezwał demony, które rozerwały go na strzępy. Tak oto padł pierwszy cios w bitwie, w której miało zostać przelane znacznie więcej krwi. Wielki Starszy Kanai i jego lud stawili opór niezmierzonym armiom Baala i bronili się do ostatniej kropli krwi. Ostatecznie zło jednak zwyciężyło, a wojownicy Seszeronu polegli. Po przemarszu Baala z miasta zostały tylko ruiny i zgliszcza, niemy krzyk utraconej nadziei pokonanego ludu i zimne, bezduszne cienie niegdyś potężnej cywilizacji.

Rozrywka

Przeszukaj ruiny i odzyskaj Kostkę

Aby odnaleźć Ruiny Seszeronu, wystarczy otworzyć mapę III aktu w trybie przygodowym i zaznaczyć nowy punkt nawigacyjny w górnym prawym rogu. Zanim zaczniecie poszukiwania Kostki Kanaiego, porozmawiajcie z Zoltunem Kullem. I jeszcze mała rada: bądźcie ostrożni, myszkując po niebezpiecznych zakątkach tych ruin, mężni nefalemowie, albowiem spowija je cień rozpaczy, od którego czarniejszy jest tylko wiszący nad zniszczonym miastem całun śmierci.

Więcej w Fandom

Losowa wiki