Fandom

Diablo Wiki

Albord

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Albord
Artykuł nie posiada grafik? Dodaj je!

Informacje biograficzne
  • Gildia
  • Najemnik
    • Profesja
  • Najemnik
    • Pochodzenie
  • Zachodnie Królestwa
    • Status
  • Nie żyje
    • Zabity przez
  • demony

  • Opis fizyczny
    • Rasa
  • Człowiek

  • Pozostałe dane
    • Relacje
  • Kentril Dumon (przełożony)
    • Występowanie
  • Królestwo Cienia
  • Albord był jednym z najemników należących do grupy kapitana Kentrila Dumona.

    Przed Królestwem Cienia

    Urodził się w chłopskiej rodzinie, w Zachodnich Królestach. Gdy nadarzyła się okazja dołączył do najemników kapitana Dumona, by zarobić i poznać świat.

    Królestwo Cienia

    Wraz z resztą grupy wyruszył do Kedżystanu, gdy wynajął ich czarodziej Vizjerei Quov Tsin, by zbadać legendarne miasto Ureh.

    Gdy, po odprawieniu rytuału przez maga, miasto zaczęło ożywać, najemnicy podzielili się na dwie grupy. Dowództwo nad jedną otrzymał Albord, lecz zostali oni zaatakowani przez demonicznego kota, który zabił kilku najemników, nim zdołali go pokonać. Kiedy kapitan z kilkoma swymi ludźmi udał się umieścić Klucz Światła na szczycie Nymyru, Albord dowodził resztą drużyny.

    Póżniej gdy miasto świętowało zawiadomił kapitana Dumona o zaginięciu kilku najemników, oraz o chęci opuszczenia Ureh przez większość pozostałych. Sam Albord chciał jednak zostać, by móc powiedzieć że służył u księcia, którym Kentril miał zostać.

    Potem odprowadził resztę najemników do bram miasta, jednak gdy miał wrócić do pałacu Juris Khana, usłyszał krzyki i wrócił pod bramę, by to sprawdzić. Ujrzał tam że jego kompani zostali zaatakowani przez przeklętych mieszkańców Ureh. Monstra zauważyły go, więc Albord spróbował uciec do pałacu. Stwory jednak zdołały go dopaść i Albord, mimo zaciekłej walki został rozszarpany[1].

    Osobowość i umiejętności

    Albord był jednym z najbardziej zaufanych ludzi Kentrila Dumona[2]. Kapitan, mimo młodego wieku najemnika, powierzał mu najczęściej dowództwo nad resztą grupy, gdy Gorst nie mógł się tym zająć, co świadczyło o jego wysokich zdolnościach. Jak przystało na dobrego najemnika Albord potrafił świetnie posługiwać się mieczem.

    Przypisy

    1. Królestwo Cienia, Rozdział 15
    2. Królestwo Cienia, Rozdział 8

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki