FANDOM

Hellfire.png
Poniższy artykuł zawiera informacje z Diablo I: Hellfire, które nie zostało wykonane przez Blizzard Entertainment, a więc nie należy do kanonu.

Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo: Hellfire.
Bard - jedna z dwóch postaci ukrytych w
Bard.jpg
Diablo: Hellfire. Aktywacja postaci odbywa się poprze użycie pliku W grze posiada model Łotrzycy, jednakże w przeciwieństwie do tej klasy może używać dwóch broni.

Opis Postaci

Kiedyś "Poszukiwacze Światła" byli codziennością na ziemi Khanduras, lecz czasy się zmieniły a ślad po tej starożytnej organizacji już dawno zaginął. Zapiski mówią ze Poszukiwacze często gościli w Tawernach przyjmując pozę kobiecych Bardów. Ich celem jest zniszczenie wszelkiego zła i właśnie z tego powodu przybyli do Tristram. Lata intensywnego treningu spowodowały ze Poszukiwacze stali się mistrzami szermierki, dzięki czemu mogą dzierżyć dwie bronie jednocześnie.

"Poszukiwacze Światła" zawsze walczyli po stronie sprawiedliwości, poprzysięgając zniszczenie zła raz na zawsze. Ich celem jest odnalezienie ciemności i zniszczenie jej. Po wykonaniu zadania wojowniczki przyciągały wielu nowych zwolenników swoimi opowieściami, a wielu mężczyzn wpadało w rozpacz, gdy ich córki postanowiły zostać Poszukiwaczami, gdyż obawiali się, że nigdy już ich nie zobaczą. W ostatnich dniach "Poszukiwacze Światła" upadli, gdy Król Leoryk wpadł w szaleństwo, a wiele wojowników opuściło wojnę na Północy. Ci, którzy dalej podróżują, opowiadają historie i służą Światłu. Przybywając do Tristram chcą pozbyć się zła raz na zawsze.

Lata intensywnego treningu sprawiły, że Poszukiwacz potrafią nadzwyczajnie posługiwać się mieczami, ponieważ mogą jednocześnie korzystać z dwóch broni jednocześnie. Jednakże w przeciwieństwie do innych nie skupiają się tylko na jednej cesze, a na wszystkich jednocześnie, co pozwala na im wytworzyć potężną magię. Wiedza, która przez wieki była przekazywana Poszukiwaczom, pozwala młodym Bardom zidentyfikować każdy nieznany przedmiot, który spotkają na swej drodze.

Umiejętności

Bard posiada jedną z najbardziej użytecznych umiejętności w Diablo I - Identyfikację. Może identyfikować magiczne przedmioty bez użycia zwojów.

Klasy Postaci
Diablo i Hellfire Bard · Barbarzyńca · Czarodziej · Łotrzyca · Mnich · Wojownik
Diablo II i LoD Amazonka · Barbarzyńca · Czarodziejka · Druid · Nekromanta · Paladyn · Zabójczyni
Diablo III i RoS Barbarzyńca · Czarownik · Krzyżowiec · Łowca Demonów · Mnich · Nekromanta · Szaman

Więcej z Fandomu

Losowa wiki