Fandom

Diablo Wiki

Demonsbane

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Demonsbane
Książka
Demonsbane.jpg
Informacje
  • Autor
  • Robert B. Marks
    • Data wydania
  • Świat: 31 października 2000
    • Gatunek
  • Fantasy
  • Demonsbane (pl: Plaga Demonów) – pierwsza książka z uniwersum Diablo, wydana pierwotnie w formie e-booka. Została napisana w 2000 roku przez Roberta B. Marksa. W 2008 roku weszła w skład angielskiego wydania Diablo Archiwum. Jej wydarzenia rozgrywają się tysiące lat przed pierwszą częścią Diablo, sześćset lat przed schwytaniem Diablo, Mefista i Baala i dwa lata po śmierci Bartuca.

    Opis

    Od zarania dziejów zastępy aniołów z Wysokich Niebios i diabelskie hordy z Płonących Piekieł ścierały się w walce o los wszelkiego stworzenia. Ta walka przeniosła się do świata ludzi... żaden Człowiek, Anioł ani Demon nie będzie mógł stać na uboczu...

    To co miało być zwycięskim, ostatnim punktem oporu przeciw demonicznej inwazji na Entsteig przemieniło się w istocie w masakrę. Siggard - jedyny który przeżył bitwę o Entsteig, niezdolny do przypomnienia sobie ostatnich godzin bitwy - pragnie zemsty za zabitych, przez armię ciemności, towarzyszy. Podczas polowania na demoniczną armię Siggard dowiaduje się powoli prawdy o tej przerażającej bitwie... I odkrywa że jego koszmar dopiero się zaczyna.

    Ciekawostki

    Przypisy

    1. Diablo: Archiwum na stronie wydawnictwa Fabryka Słów

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki