Fandom

Diablo Wiki

Demony

290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Demony
Demons.png

Informacje
  • Zarządca
  • Władcy Piekieł
    • Cel
  • Zniszczenie Sanktuarium
    • Członkowie
  • Diablo
  • Baal
  • Mefisto
    • Występowanie
  • Diablo I
  • Diablo II
  • Diablo III
  • Demony (ang. Demons) – są to słudzy Płonących Piekieł i podstawowi przeciwnicy gry Diablo. Są one dostępne w różnych kształtach oraz rozmiarach, mogą także posługiwać się magią w zależności od ich rodzaju. Przyczyniają się do rozprzestrzeniania Chaosu, co czyni je przeciwnikami Aniołów. Armie Piekła są powszechnie znane jako Demoniczny Legion.

    Biografia

    Demony pochodzą z ciała Tathameta, które zostało w Płonących Piekłach. Przez wieki walczą one z Aniołami w Wiecznym Konflikcie, który doprowadził do zniknięcia Kamienia Świata, który został użyty do stworzenia człowieka. Zakończyło się to pokojem pomiędzy Niebem, a Piekłem. Skutkiem Wojny Grzechu było wygnanie Mrocznej Trójcy z Płonących Piekieł, dzięki czemu władzę przejęli tam Pomniejsi Źli. Głównymi przywódcami stali się wtedy Belial oraz Azmodan, którzy zawiązali sojusz pomiędzy sobą. Kilka demonów, które nadal wierzyły w Mroczną Trójce, weszło do Sanktuarium, aby pomagać swoim Panom. Stosunki między Belialem i Azmodanem popsuły się, gdy zaczęli się kłócić o Najwyższą Rangę w Płonących Piekłach. Gdy argumenty słowne przerodziły się w przemoc, doszło do wojny domowej w Płonących Piekłach i podzielenia się demonów. Po zniszczeniu Kamienia Świata, demony mogły swobodnie poruszać sie po Sanktuarium, dzięki czemu Azmodan i Belial wysłali swoje piekelne hordy, aby przejąć władzę na świecie. Niestety zostali zgładzeni przez Bohatera i uwięzieni w Czanrym Kamieniu Dusz.

    W Grze

    Diablo I

    W grze Diablo demony występują jako normalni przeciwnicy , a obrazenia zadawane im, są takie same jak u innych przeciwników.

    Diablo II

    W drugiej części gry demony występują częściej i są jedną z trzech głównych ras przeciwników (Nieumarli i Zwierzęta). Niektóre przedmioty posiadają współczynnik "Obrażenia zadawane demonom", dzięki czemu zwiększają one atak bohatera przeciwko demonom.

    Diablo III

    W trzeciej części gry demony spotykane są w każdym miejscu jakie odwiedzimy. Efekty bonusowe przeciwko nim są jednak mniej spotykane niż w drugiej części. Jedyny akt w którym jest ich mniej niż normalnych przeciwników to Akt V.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki