Fandom

Diablo Wiki

Diablo III: Reaper of Souls

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Diablo III: Reaper of Souls
Diablo III RS.jpg
Informacje
  • Gatunek
  • Hack and Slash
    • Wydawca
  • Blizzard Entertainment
    • Data wydania
  • Windows
  • Macintosh:
  • 25 marca 2014r.

    • PlayStation 3
    • Xbox 360
    • PlayStation 4
    • Xbox One:
    19 sierpnia 2014r.
    Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo III: Reaper of Souls.

    Diablo III: Reaper of Souls – pierwszy dodatek do komputerowej gry akcji Diablo III. Pierwszy raz zaprezentowano go na gamescom 2013. Tworzony dla komputerów PC i Mac, a jego datę wydania zaplanowano na 25 marca 2014 roku. Jest to jednak data wydania dodatku na komputery osobiste i choć zapowiedziano również wersję na PlayStation 4 to nie ujawniono przybliżonej daty wydania dodatku na tej platformie. Dodatkowo wersja na ową konsolę, ma wedle obietnic producenta zawierać dodatkową funkcjonalność, niedostępną na żadną inną platformę.

    Wątek fabularny

    Po pokonaniu Diablo, Tyrael odzyskał Czarny Kamień Dusz, które zawierają esencję wszystkich siedmiu Panów Ciemności, zwanych Wielkich Złych. Wiedział jednak, że nie może ich pozostawić pod opieką ani śmiertelników ani aniołów, więc on i sześciu Horadrimów zabrali owe Kamienie Duszy z powrotem do Sanktuarium z zamiarem ukrycia ich w miejscu, gdzie nigdy nie zostaną odnalezione. Jednakże wspomniana grupa bohaterów wpadła w zasadzkę zastawioną przez Maltaela, Archanioła i członka Rady Angiris, który w tajemniczy sposób zaginął po zniszczeniu Kamienia Świata dwadzieścia lat wcześniej (zakończenie fabuły Diablo II: Pan Zniszczenia). Teraz nazywa siebie Aniołem Śmierci. W trakcie zasadzki zabija wszystkich oprócz jednego Horadrima, który wraz z Tyraelem zabiera Czarny Kamień Dusz i ma zamiar zakończyć ten odwieczny konflikt (wojnę pomiędzy piekłem a niebem). Tyrael wysyła ostatniego Horadrima do Nefalema (w jego postać wciela się gracz), który pokonał niegdyś samego Diablo.

    Polska wersja językowa

    Podobnie jak to miało miejsce w przypadku podstawowej wersji gry, polską wersję językową przygotowała firma Albion Localisations. Nagrań dokonano w studiu Start International Polska pod kierownictwem Macieja Kowalskiego. Wszyscy aktorzy wcielili się ponownie w te same role. Jedynym wyjątkiem jest postać Barbarzynki - po tragicznej śmierci Małgorzaty Gudejko-Maskalskiej w lipcu 2012 roku, zastąpiła ją Agnieszka Matysiak.

    Nowości

    Reaper of Souls dodaje mnóstwo nowych funkcji do podstawowej rozgrywki w Diablo III, między innymi:

    • nowy akt umiejscowiony w Zachodniej Marchii,
    • nową postać – krzyżowca,
    • nowego rzemieślnika – wieszczkę,
    • tryb przygodowy,
    • zwiększa maksymalny poziom postaci do 70,
    • dodaje nowe bronie i części zbroi,
    • nowe umiejętności i runy do istniejących klasycznych,
    • cztery sloty pasywnych umiejętności na poziomie 70,
    • nowe potwory do pokonania,
    • seria wyzwań o nazwie "Próby Nefalemów",
    • zmiany w systemie wypadania ekwipunku z potworów,
    • możliwość wygenerowania całkowicie nowych (losowych) właściwości magicznych dla posiadanego sprzętu.

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki