Fandom

Diablo Wiki

Dziedzictwo Krwi

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Dziedzictwo Krwi
Książka
Dziedzictwo Krwi.jpg
Informacje
  • Autor
  • Richard A. Knaak
    • Wydawca
  • Wydawnictwo ISA
    • Data wydania
  • Świat: 1 maj 2001
  • Polska: 2001
    • Gatunek
  • Fantasy
  • Dziedzictwo Krwi – pierwsza książka Richarda A. Knaaka, osadzona w uniwersum Diablo. Światowa data premiery miała miejsce w 2001 roku, zaś Polsce ukazała się za pośrednictwem wydawnictwa ISA[1] kilka miesięcy później, w tłumaczeniu Michała Studniareka. Jest to pierwsza książka osadzona w świecie Diablo, która została wydana w formie książki. W 2013 roku książka weszła wraz z Czarną Drogą, w skład pierwszej części Diablo Archiwum, wydanej za pośrednictwem wydawnictwa Fabryka Słów[2].

    Opis

    Od zarania dziejów zastępy aniołów z Wysokich Niebios i diabelskie hordy z Płonących Piekieł ścierały się w walce o los wszelkiego stworzenia. Ta walka przeniosła się do świata ludzi... żaden Człowiek, Anioł ani Demon nie będzie mógł stać na uboczu.

    Norrec Vizharan stał się żywym koszmarem. Poszukując magicznych skarbów, najemnik odnalazł artefakt przekraczający jego najśmielsze marzenia: starodawną zbroję Bartuca, legendarnego Krwawego Władcy. Lecz tajemnicza zbroja jest przeklęta i przelewa złą moc w udręczoną duszę Norreca. Ścigany przez demony pożądające jej dla własnych celów, Norrec musi pokonać z trudem powstrzymywaną żądzę krwi i dowiedzieć się prawdy o ciążącej na nim klątwie, nim na zawsze pochłonie go mrok...

    Postacie

    Lista bohaterów książki:

    Nowe postacie

    Postacie z gier

    Ciakawostki

    • Książka osadzona jest mniej więcej w czasie trwania pierwszego aktu Diablo II. Są tu ukazane m.in. wydarzenia, które miały miejsce na pustyni Aranoch, przed przybyciem Mrocznego Wędrowca.

    Przypisy

    1. Książka na stronie wydawnictwa ISA
    2. Diablo: Archiwum na stronie wydawnictwa Fabryka Słów

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki