Fandom

Diablo Wiki

Góra Arreat

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Góra Arreat
MountArreat.png

Informacje
  • Położenie
  • Północ Złych Ziem
    • Ważne miejsca
  • Harrogath
    • Występowanie
  • Diablo II: Pan Zniszczenia
  • Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo II.

    Góra Arreat - lokacja, występująca tylko w dodatku do Diablo II - Pan Zniszczenia. Była ojczyzna barbarzyńców. Barbarzyńcy przez pokolenia bronili swojej ojczyzny strzegąc ukrytych tam tajemnic. Po zniszczeniu Kamienia Świata przez Archanioła Tyraela, wojownicy opuścili Ziemie Przodków i udali się w różne strony świata.

    Geografia

    Góra Arreat jest położona w północnej części Złych Ziem. U jej podnóża rozpościera się pustkowie Arreat. W jej wnętrzu znajduje się Kamień Świata, podarowany ludziom przez anioły, demony nigdycnie dowiedziały się o istnieniu Sanktuarium. Wejściu do wnętrza góry pilnują trzej Starożytni. Podczas oblężenie Harrogath, pustkowie zmienia się w pole bitwy. Klimat panujący w okolicach góry jest mroźny, a jego okoliczne ziemie są pokryte śniegiem oraz lodem.

    Historia

    Stworzenie Kamienia Świata

    Oblężenie Harrogath

    Dalsze losy barbarzyńców

    Demografia

    Okolice Góry Arreat są zamieszkiwane przez wojowników nazywanych przez ludzi z południa, barbarzyńcami. Władzę nad nimi sprawują członkowie Starszyzny. W czasach względnego pokoju, barbarzyńcy stacjonowali w swojej twierdzy - Harrogath. Podczas oblężenia fortecy przez siły Baala, wielu wojowników poniosło śmierć. Mała ich grupa pozostała w Harrogath by wspierać walczących pomocą medyczną oraz osłaniać ich tyły. Zaś pozostali ruszyli do boju z armią demonów. Po skażeniu i destrukcji Kamienia Świata, barbarzyńcy opuścili Ziemie Przodków i wyruszyli w świat. W Diablo III, Krater Arreat (pozostałości po górze) zostaje zamieszkany przez Azmodana i jego sługi.

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki