Ghom

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ghom
Ghom.PNG

Informacje biograficzne
  • Gildia
  • Demon
    • Tytuł
  • Władca Obżarstwa
    • Pochodzenie
  • Płonące Piekła
    • Miejsce zamieszkania
  • Płonące Piekła
    • Miejsce pobytu
  • Płonące Piekła
    • Data urodzenia
  • Nieznana
    • Data śmierci
  • 1285r.
    • Status
  • Nie żyje
    • Zabity przez
  • Nefalema

  • Opis fizyczny
    • Rasa
  • Demon
    • Wiek
  • Nieznany

  • Pozostałe dane
    • Relacje
  • Azmodan (władca)
    • Występowanie
  • Diablo III
  • Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo III.

    Ghom, Władca Obżarstwa — potężny demon i jeden z generałów Azmodana.

    Biografia

    Ghom był potężnym demonem w służbie Azmodana. Podobnie jak wszystkie demony walczył z siłami Nieba w Wiecznym Konflikcie.  Dowodził siłami oblegającymi Twierdzę Bastionu. Kiedy piekielne maszyny oblężnicze rozbiły się o mury twierdzy, Ghom został wysłany do środka (Spiżarni) aby zneutralizować zagrożenie ze strony strażników. Niestety został pokonany przez dzielnego Nefalema.

    W Grze

    Ghom pojawia się w Akcie III w Diablo III.

    Umiejętności

    Obłok Gazu – głowna umiejętność Ghoma, która sprawia, że nad graczem jak i nad Władcą Obżarstwa pojawiają się gazowe opary, które zadają średnie obrażenia przez cały czas, kiedy się unoszą. Umiejętność ta trwa do 60 sekund i może zabić bohatera. Ghom może używać tej umiejętności kilka krotnie, lecz chmury nie kumulują się.

    Rzyg Żółcią – Ghom wypluwa trującą substancję, która zadaje średnie obrażenia od trucizn.

    Szlam – atak zasięgowy, który zadaje niewielkie obrażenia od trucizn.

    Ugryzienie/Zgryz – regularny atak wręcz, który zadaje minimalne lub średnie obrażenia fizyczne.

    Szczeliny

    Ghomszcze;oma.jpg

    Walka z Żarłocznością w Szczelinach.

    Ghom występuje w Szczelinach Nefalemów pod nazwą Żarłoczność. Jest to ulepszona wersja demona. Podczas eksplorowania Szczrelin Nefalemów można losowo spotkać Żarłoczność. Używa częściej umiejętności związanymch z obrażeniami od trucizn.

    Więcej w Fandom