FANDOM

D1 logoHellfireHoradrim Symbol 3

Gillian jest barmanką pracującą w karczmie Ogdena w Tristram w Diablo I.

Diablo I

Jej chora babcia powstrzymuje ją przed opuszczeniem Tristram pomimo zła emanującego z labiryntu. Jej rola w grze jest dość niewielka, a ona sama nie jest powiązana z żadnym zadaniem. Chętnie wypowiada się na temat pozostałych mieszkańców Tristram, w szczególności Ogdena i Pepina. Odczuwa lęk w stosunku do Adrii.

Wirt jest w niej zakochany i wspomina bohaterowi o planach zabrania jej z Tristram. Mówi także o tajemniczym projekcie, który wymaga "dużych ilości złota". Niefortunnie, Wirt ginie podczas najazdu demonów i nie jest w stanie spełnić swoich planów. Gillian odczuwa dług wdzięczności wobec Ogdena i jego żony za całą pomoc otrzymaną od nich i pragnie się wypłacić, pomagając im w otworzeniu hotelu na Wschodzie, jak tylko nadarzy się okazja.

Zakon

Deckard Cain odkrył później, że Gillian uciekła z Tristram wraz z Adrią pomimo początkowo braku zaufania wobec niej. Opiekowała się noworodkiem w Kaldeum, kiedy Adria zniknęła. Nie jest jasnym, co działo się po tym, jak Cain zaopiekował się Leą, ale najprawdopodobniej wciąż żyje.

Pojawienia

  • Diablo I (pierwsze pojawienie)
  • Diablo: Hellfire
  • Zakon
    • Rozdział III: Kaldeum
    • Rozdział IV: Dom Gillian, Kaldeum
    • Rozdział VI: Opowieść handlarza ksiąg
    • Rozdział VII: Pożar
    • Rozdział VIII: Dom Opętanych
    • Rozdział X: Za murami Kaldeum (wspomniana)

Przypisy i notki