Fandom

Diablo Wiki

Hefasto Zbrojmistrz

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Hefasto
Zbrojmistrz
Hefajsto.jpg

Informacje
  • Gromada
  • Demony
    • Status
  • Nie Żyje
    • Miejsce występowania
  • Piekielna Kuźnia
    • Występowanie
  • Diablo II
  • Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo II.

    Hefasto Zbrojmistrz to główny płatnerz Płonących Piekieł.

    Opis

    Hefasto był jednym z mistrzów kowalstwa Archanioła Inariusa. Został jednak splugawiony przez Mefista i przeszedł na stronę Płonących Piekieł. Osiadł w Piekielnej Kuźni, gdzie wytwarzał oręż dla demonów. Jednym z przedmiotów był Siewca Nienawiści wykuty specjalnie dla Mefista.

    Hefasto został pokonany przez grupę bohaterów, którzy zniszczyli jego kuźnię oraz kamień dusz, używając jego młota. Kilka lat później Deckard Cain odkrył, że prawdopodobnie Hefasto odrodził się, biorąc pod uwagę to, że demony mogą odradzać się w Piekle po śmierci.

    W grze

    Hefasto pojawia sie w IV Akcie Diablo II, jego Piekielna Kuźnia znajduje się obok Rzeki Płomieni. W wyglądzie przypomina Kowala z I Aktu, lecz jest od niego silniejszy i mocniejszy. Po śmierci upuszcza on młot, który potrzebny jest do rozbicia Kamienia Duszy Mefista.

    Ciekawostki

    • Hefasto posiadał umiejętność tworzenia idealnych rzeczy, tworząc tym samym Siewcę Nienawiści, lecz był on dumny ze świadomości, że jego wyroby powodowały śmierć innym.
    • Jego imię Hefastos pochodzi prawdopodobnie od imienia greckiego boga kowalstwa Hefajstosa.

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki