Fandom

Diablo Wiki

Maltael

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Share

Ten artykuł jest edytowany przez użytkownika Silver635.
Maltael
Maltael1.jpg
Informacje biograficzne
  • Gildia
  • Archanioł
    • Tytuł
  • Anioł Mądrości
  • Cichy Anioł
  • Strażnik
  • Źniwiarz
  • Anioł Śmierci
  • Architekt Wiecznego Konfliktu
    • Profesja
  • Archanioł
    • Pochodzenie
  • Królestwo Niebios
    • Miejsce zamieszkania
  • Królestwo Niebios
    • Miejsce pobytu
  • Sanktuarium
    • Data urodzenia
  • Tysiące lat temu
    • Data śmierci
  • 1295r.
    • Status
  • Nie żyje
    • Zabity przez
  • Nefalema
  • Opis fizyczny
    • Rasa
  • Archanioł
    • Wiek
  • Tysiąc lat
    • Kolor włosów
  • Nieznany
    • Kolor oczu
  • Nieznany

  • Pozostałe dane
    • Relacje
  • Tyrael (brat)
  • Imperius (brat)
  • Iterael (brat)
  • Auriel (siostra)
  • Nefalem (wróg)
    • Występowanie
  • Diablo III (wspomniany)
  • Diablo III: Reaper of Souls
  • Nawałnica Światła
  • Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo III. Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo III: Reaper of Souls.

    Maltael – były członek oraz lider Rady Angiris. Znany jako Archanioł Mądrości a potem Anioł Śmierci.

    Biografia

    Wieczny Konflikt

    Z resztą wojska niebieskiego i jej przywódców, Malthael brał udział w Wiecznym Konflikcie i odegrał w nim kluczową rolę. Był pierwszym przywódcą Rady Angiris (i jego najstarszy wiekiem członkiem). Według Iteraela, kiedy aniołowie byli młodzi, Maltael był tym, który znalazł Oko Anu w Pandemonium i nazwał je Kamieniem Świata.

    Gniew

    MalthaelWrath.png

    Maltael podczas Wiecznego Konfliktu.

    W jednej bitwie przeciwko siłom Piekieł w Pandemonium, Maltael pracował w synchronizacji z resztą Rady, kiedy walczyli z demonicznymi siłami prowadzonymi przez Diablo. Maltael łatwo parował ataki demonów i odsyłał je z powrotem na nich i użył broni, aby unieruchomić Diablo. Jednak gniew Imperiusa doprowadził do brutalnego pobicia aż w końcu zabicia Pana Grozy choć Diablo miał być wstępnie wzięty do niewoli przez Tyraela i Auriel. Byłoby to korzystne dla przebiegu wojny. Maltael milczał przez cały czas.

    Wojna Grzechu

    Nie wszyscy słudzy Nieba i Piekła byli zadowoleni Wielkim Konflikt. W rezultacie pod przewodnictwem anioła Inariusa i demonicy Lilith, liczba dezerterów ukradła Kamień Świata i stworzyła Sanktuarium. Maltael szukał gdzie zniknął artefakt i jako Archanioł Mądrości, był torturowany przez jego niezdolność znalezienia Kamienia.

    Angiris-Comic.jpg

    Maltael i Rada Angiris decyduje o losie Sanktuarium.

    Sprzężenie aniołów i demonów doprowadziło do powstania Nefalemów. Deckard Cain później spekulował, że istnienie Nefalemów sprowadziło zachmurzone wizje Maltaelowi lub archanioł otworzył oczy do nowej prawdy. Pod koniec Wojny Grzechu, Niebo dowiedziało się o istnieniu Sanktuarium, a w ostatecznej bitwy, siły Nieba i Piekieł starły się ze sobą. W wyniku bitwy, Rada Angiris w celu omówienia los sanktuarium oraz jej mieszkańców. Maltael wstrzymał się od głosu, ale efekt końcowy był, że i jego mieszkańcy Sanktuarium będą mogli istnieć.

    Koniec Mądrości

    Malthael zniknął po zniszczeniu Kamienia Świata. Tuż przed tym, jak najwyraźniej wzięto większe zainteresowanie ludzkością. Jego odejście złamało jedność Rady Angiris. Niektórzy spekulują, że nawiedza Pola Pandemonium, szukając odpowiedzi na niepoznawalnych tajemnic życia i śmierci. Niezależnie od tego, po porażce Diablo podczas jego oblężenia Wysokich Niebios, śmiertelny Tyrael objął po Maltaelu Aspekt Mądrości w Radzie Angiris.

    Nawałnica Światła

    Źniwiarz Dusz

    Krwawa wyprawa

    Oblężenie Zachodniej Marchii

    Koniec Śmierci

    Dziedzictwo

    W grze

    Diablo III: Reaper of Souls

    Charakterystyka

    Występowanie

    Gry

    Książki

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki