Fandom

Diablo Wiki

Mefisto

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo III.

Mefisto
Mefisto.png
  • Mefisto w księdze Deckarda Caina

Informacje biograficzne
  • Gildia
  • Demon
    • Tytuł
  • Pan Nienawiści
    • Profesja
  • Władca Piekieł
    • Pochodzenie
  • Płonące Piekła
    • Miejsce zamieszkania
  • Trancival
    • Miejsce pobytu
  • Płonące Piekła
    • Status
  • Nie żyje
    • Zabity przez
  • Bohatera

  • Opis fizyczny
    • Kolor oczu
  • Piekielny

  • Pozostałe dane
    • Relacje
  • Lucjan [ syn ] Lilith [ córka ]
    • Występowanie
  • Diablo II (Pan Zniszczenia)
  • Diablo III (wzmianki)
  • Mefisto, Pan Nienawiści – jeden z trzech Mrocznych Braci (Mrocznej Trójcy) w grze Diablo II. Mefisto został uwięziony w świątyni w Kurast, po nieudanej próbie Horadrimów wchłonięcia jego istoty do Kamienia Dusz (który się rozpadł).

    Mefisto nie mógł jednak odzyskać pełni sił po walce i opętał Radę Kurast, tworząc z jej członków swoich służących. Sam zaszył się na najniższym poziomie świątyni, trzymając przy sobie największą część Kamienia Dusz. Po przebudzeniu Diablo, został by pilnować Bramy Piekieł, przez którą przeszedł jego brat. W grze zostaje pokonany przez bohatera, ginąc jako pierwszy z Mrocznej Trójcy a jego Kamień Duszy zostaje zniszczony w Piekielnej Kuźni.

    Historia

    Wielki Konflikt

    MefistoD3.jpg

    Portret Mefisto.

    Jak wszystkie wielkie plagi, Mefisto urodził się z jedną z siedmiu głów Tathameta. Jego królestwo w ​​Płonących Piekłach było aspektem nienawiści. Jak w przypadku wszystkich dzieci demonów, Mefisto walczył przeciwko Wysokim Niebiosom podczas  Wiecznego Konfliktu.

    Mefisto i jego bracia prawie osiągnąli zwycięstwo nad Wysokimi Niebiosami w piątej bitwie o Diamentową Bramę. Jednak pewni zwycięstwa, Najwyżsi zaczeli kłócić się kto dostanie łupy wojenne, a tym samym, ich atak nie powiódł się.

    Wojna Grzechu

    Czystka

    Przewrót Zakarum

    Mephisto (Diablo II).gif

    Mefsto w grze Diablo II

    Pochodzenie imienia

    Imię "Mephisto" jest skrótem od imienia Mephistofeles. Jest to w pewnej legendzie Szatan. Tlumaczeniem z jęz. greckiego Mephisto znaczy Nie lubi swiatla.

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki