Fandom

Diablo Wiki

Mikułow

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ten artykuł jest edytowany przez użytkownika Silver635.
Mikułow
Mikułow.jpg

Informacje biograficzne
  • Gildia
  • Mnich
    • Profesja
  • Mnich
    • Pochodzenie
  • Iwogrod
    • Miejsce zamieszkania
  • Nieznane
    • Miejsce pobytu
  • Nieznane
    • Status
  • Żyje

  • Opis fizyczny
    • Rasa
  • Człowiek
    • Kolor włosów
  • Brak (łysy)
    • Kolor oczu
  • Brązowy

  • Pozostałe dane
    • Relacje
  • Lea (przyjaciółka)
  • Deckard Cain (przyjaciel)
  • Kullen (przyjaciel)
  • Thomas (przyjaciel)
    • Występowanie
  • Zakon
  • Nawałnica Światła
    • Wyznanie
  • Bogowie
  • Temat tego artykułu pojawił się w książce Zakon. Temat tego artykułu pojawił się w książce Nawałnica Światła.

    Mikułow – postać, występująca w Zakonie i Nawałnicy Światła. Jest mnichem z Iwogrodu, wygnanym za nieposłuszeństwo przez Patriarchów.

    Przed akcją Zakonu

    Mikułow przekroczył bramy Klasztoru ponad Chmurami jako młody chłopiec, tak samo jak setki przed nim. Łatwo został wybrany spośród grupy rówieśników z uwagi na swe nadnaturalne zdolności, szybkość, zwinność i bystrość umysłu. Przez następnie piętnaście lat jego mistrzowie uczyli go ścieżki bogów, taktyki i drogi ku zbawieniu. Nauczyli Mikułowa, jak medytować godzinami, by mógł odnaleźć w sobie środek istnienia, gdzie znikała świadomość samego siebie, a umysł jednoczył się z wszechświatem i mógł służyć Patriarchom.

    Zakon

    Droga do Kurast

    Mikułow odnalazł Deckarda Caina i Leę w posiadłości harbiego Brandta. Mnich poprowadził ich w ciemne uliczki miasteczka, aż w końcu cała trójka dotarła na teren pobliskiego cmentarza. Tam bohaterowie stanęli do walki z nieumarłymi powstającymi z grobów. Po stoczonej walce, Mikułow oraz Deckard i Lea ruszają w kierunku miasta portowego Kurast. W drodze Mikułow i Lea się zaprzyjaźnili. Dziewczynka pomyślała że lepiej przebywać w pobliżu mnicha, który gwarantował jej bezpieczieństwo bardziej niż wujek Deckard.

    Tropem Horadrimów

    Po tygodniu, Mikułow wraz z Cainem i Leę dotarli do Kurast. Na przedmieściach nie spotkali żywego ducha. Okazało się że w Dolnym Mieście grasują nikczemne stwory zwane Pijawcami. Trójka bohaterów udała się do Górnego Miasta by odnaleźć człowieka imieniem Hyland.

    Bitwa o Gea Kul

    Nawałnica Światła

    Spotkanie z Tyraelem w Tristram

    Dalsze losy

    Po kradzieży Czarnego Kamienia Dusz z Królestwa Niebios, Mikułow najprawdopodobniej osiadł w jakimś cichym miejscu, gdyż do Iwogrodu nie mógł wrócić ze względu na znających jego przewinienia Patriarchów.

    Pojawienia

    Notki i przypisy

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki