Fandom

Diablo Wiki

Mroczna Trójca

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Mroczna Trójca
Diablo1.png
  • Diablo – najmłodszy z braci

Informacje
  • Zarządca
  • Mefisto
  • Baal
  • Diablo
    • Cel
  • Zniszczenie Sanktuarium
    • Członkowie
  • Mefisto
  • Baal
  • Diablo
    • Występowanie
  • Seria Diablo
  • Mroczna Trójca bądź też Wielcy Źli to wspólne określenie trzech braci, najpotężniejszych spośród demonów.

    Trzej Bracia

    Historia

    Wieczny Konflikt

    Diablo ze swoimi braćmi zaatakował, diamentowe wrota aby pokonać anioły i archanioły . Atak nie powiódł sie przez kłótnie o łupy wojenne między braćmi.

    Wojna Grzechu

    Demoniczni bracia zaczęli nękać sanktuarium i na drodze stanął im Tyrael wraz z starym zakonem horadrimów.

    Zjednoczenie Najwyższych Złych

    Gdy diablo opanował Aidana rozkazał mu opuścić Stare Tristram i wyruszyć na wschód w celu uwolnienia braci. Gdy wraz z Mariusem dociera do Lut Golein powoduje powstanie demonicznych sług które oblegają miasto. Władca Grozy ze swoim towarzyszem wyruszył do grobowca Tal Rasha aby uwolnić swego brata Baala- Władce Zniszczenia. Na drodze stanął im Tyrael, który chciał im przeszkodzić. Gdy diablo z Tyraelem zaczęli walczyć, Baal rzucił urok na Mariusa aby go uwolnił. Po przejściu kilku kroków uwolniła go. Po pewnym czasie diablo dociera do kurast gdzie spotyka ściganych go bohaterów. Dzięki teleportacji przenosi sie do Trafinval miasta świątyń . Kiedy diablo wraz z Baalem dociera do ostatniego poziomu kazamatów nienawiści by uwolnić najstarszego brata na drodze stanął Sankekur najpotężniejszy śmiertelnik, który pilnował Mefista . Po ciężkiej walce Sankekur ginie a Mefisto zostaje uwolniony. Korzystając z okazji, że bohaterów nie ma demoniczni bracia zebrali się w jednym miejscu i zjednoczyli. Gdy portal do piekieł otworzył się diablo odrzucił resztki człowieczeństwa Aidana i przybrał demoniczną postać. Potem diablo w nowej postaci przeszedł przez portal do fortecy pandemonium aby zebrać swoje armie piekieł do ataku na świat śmiertelników. Baal zaś wyruszył do Harrogath- ojczyzny barbarzyńców, zaś Mefisto został aby pilnować mrocznego portalu wiodącego do piekieł.

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki