Fandom

Diablo Wiki

Nawałnica Światła

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Nawałnica Światła
Książka
Nawałnica Światła.jpg
Informacje
  • Autor
  • Nate Kenyon
    • Wydawca
  • Wydawnictwo Insygnis
    • Data wydania
  • Świat: 27 lutego 2014
  • Polska: 19 marca 2014
    • Gatunek
  • Fantasy
  • Nawałnica Światła – książka będąca wprowadzeniem do gry Diablo III: Reaper of Souls. Akcja książki osadzona jest dwa miesiące po zakończeniu Diablo III. W Polsce została wydana przez wydawnictwo Insygnis[1] miesiąc po światowej premierze, w tłumaczeniu Przemysława Bielińskiego.

    Opis

    Po klęsce Najwyższego Zła odradza się Królestwo Niebios. Rada Angiris odzyskała Czarny Kamień Dusz i strzeże przeklętego artefaktu gdzieś w głębi roziskrzonego Srebrnego Miasta.

    Na tle tych doniosłych wydarzeń Tyrael z trudem odnajduje się w nowej roli ­Archanioła Mądrości. Czuje się obco pośród anielskiej braci i wątpi, czy uda mu się stanąć na wysokości zadania. Poszukując otuchy w sobie samym i w Niebiosach, wyczuwa złowieszcze oddziaływanie Czarnego Kamienia Dusz na swoją ojczyznę. Tam, gdzie niegdyś panowała harmonia światła i dźwięku, teraz wkrada się przybierający na sile dysonans, który zwiastuje nadciągające nad krainę niebezpieczeństwo. Imperius wraz z pozostałymi archaniołami ostro sprzeciwia się pomysłom przeniesienia lub zniszczenia Kamienia, co zmusza Tyraela do złożenia losu Niebios w ręce ludzkości.

    Tyrael gromadzi wokół siebie obdarzonych wielką mocą bohaterów z najdalszych krańców Sanktuarium, by wskrzesić starożytny Zakon Horadrimów. Powierza im praktycznie niewykonalne zadanie: mają wykraść Kamień Dusz z samego serca Niebios. Pośród wybrańców, na barkach których ma spocząć to brzemię, znajduje się Jacob ze Staalgardu, były awatar Sprawiedliwości i strażnik anielskiego ostrza El’druina, Shanar, czarownica dysponująca fenomenalną mocą, Mikułow, zwinny i nabożny mnich, Gynwir, nieustraszona i zaprawiona w boju barbarzynka, oraz Zayl, tajemniczy nekromanta. Czy mając za wrogów zarówno czas, jak i siły dobra i zła, śmiałkowie zdołają się zjednoczyć i wypełnić niebezpieczną misję, nim Niebiosa legną w gruzach?

    Linki

    1. Książka na stronie wydawnictwa Insygnis

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki