Fandom

Diablo Wiki

Orlif

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Orlif
Artykuł nie posiada grafik? Dodaj je!

Informacje biograficzne
  • Profesja
  • Najemnik
    • Pochodzenie
  • Zachodnia Marchia
    • Status
  • Nie żyje
    • Zabity przez
  • Przeklętych mieszkańców Ureh

  • Opis fizyczny
    • Rasa
  • Człowiek
    • Płeć
  • Mężczyzna

  • Pozostałe dane
    • Relacje
  • Kentril Dumon (dowódca)
    • Występowanie
  • Królestwo Cienia
  • Orlif był jednym z najemników należących do drużyny kapitana Kentrila Dumona.

    Królestwo Cienia

    Wraz z resztą wyruszył do Kedżystanu, w celu odnalezienia legendarnego miasta Ureh, gdy zostali wynajęci przez czarodzieja Vizjerei Quova Tsina. Orlif był jednym z tych którzy przeżyli przeprawę przez dżunglę.

    Gdy Ureh ożyło wraz z innymi zmuszony był do ucieczki przed duszami, które zaczęły ścigać drużynę po starciu z demonicznym kotem. Gdy dotarli do pałacu Khana i gospodarz opowiedział im smutną historię miasta, Orlif wraz z resztą zgodzili się pomóc w umieszczeniu klucza światła na szczyt Nymyru.

    Podczas wspinaczki Orlif niemal spadł w przepaść, lecz ocalili go przed tym Gorst i Jodas[1].

    Po powrocie ze szczytu wraz z resztą najemników spędzał czas na zabawie w mieście, lecz po pewnym czasie wraz z większością zechciał powrócić do Zachodniej Marchii[2].

    Gdy kapitan Dumon wyraził zgodę na powrót, Orlif i reszta najemników udali się do bram miasta, eskortowani przez Alborda, który postanowił zostać w mieście. Gdy rozstali się, najemników zaatakowali przeklęci mieszkańcy Ureh. Orlif i reszta stawiali im opór, lecz zostali szybko pokonani przez przewagę liczebną przeklętych[3].

    Przypisy

    1. Królestwo Cienia, Rozdział 6
    2. Królestwo Cienia, Rozdział 10
    3. Królestwo Cienia, Rozdział 15

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki