FANDOM

Pajęczy Księżyc
Książka
Pajęczy Księżyc.jpg
Informacje
  • Autor
  • Richard A. Knaak
    • Wydawca
  • Wydawnictwo ISA
    • Data wydania
  • Świat: 2006
  • Polska: 2006
    • Gatunek
  • Fantasy
  • Pajęczy Księżyc – książka autorstwa Richarda A. Knaaka, osadzona w uniwersum Diablo, napisana w 2006 roku. Została wydana w Polsce przez wydawnictwo ISA[1] w 2006 roku, w tłumaczeniu Grzegorza Komerskiego. Kontynuuje ona przygody nekromanty Zayla, będącego jednym z bohaterów Królestwa Cienia.

    Opis

    Od zarania dziejów zastępy aniołów z Wysokich Niebios i diabelskie hordy z Płonących Piekieł ścierały się w walce o los wszelkiego stworzenia. Ta walka przeniosła się do świata ludzi... żaden Człowiek, Anioł ani Demon nie będzie mógł stać na uboczu...

    Lord Aldric Jitan cierpi na nocne koszmary. Doprowadzają go one do tajemniczego grobowca. W miejscu tym arystokrata ma nadzieję obudzić pradawne zło, uśpione od czasu upadku Tristram. Tajemniczy nekromanta, Zayl, zaniepokojony rosnącą w siłę mocą Ciemności, trafia na ślad złowieszczego planu Jitana. Zayl nie wie jednak, iż czekają go zmagania z innym nekromantą, będącym właściwym autorem diabelskiego planu. Pajęczy Księżyc wschodzi, złowrogi demon, Astrogha, szykuje swe sługi do ataku na Sanktuarium.

    Przypisy

    1. Książka na stronie Wydawnictwa ISA

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki