FANDOM

Plugawa Matka
Plugawa matka.PNG

Informacje
  • Gromada
  • Nieumarli
    • Status
  • Pospolity (Akt I)
    • Punkty życia
  • 9 punktów życia
    • Występowanie
  • Diablo III
  • Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo III. Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo III: Reaper of Souls.

    Plugawa Matka – nieumarła istota, która używa swej plugawej mocy do ożywiania pozostałych zmarłych.

    Umiejętności

    Nieszczęsne Ożywienie – ta zdolność pozwala Plugawym Matkom na ożywienie trzech lub czterech ożywieńców w trakcie walki.

    Plucie – Plugawa Matka wysyła w stronę gracza trującą kulę, która zadaje obrażenia od trucizn.

    W Grze

    Notatka o Plugawych Matkach.PNG

    Notatka na temat Plugawych Matek.

    Ja, Deckard Cain, spędziłem wiele lat podróżując i pisząc o dziwnych stworzeniach zamieszkujących nasz świat, ale wciąż wzdraga mną widok plugawych matek. Są tym co pozostało z dwórek królowej Asylli, które zostały zamordowane i zdeprawowane przez nikczemną magię. Żywią się teraz trupami i wymiotując nimi, tworzą nowych ożywieńców.
    — Deckard Cain [źródło]

    Plugawe Matki można spotkać w Akcie I. Ich główną zdolnością jest tworzenie nowych ożywieńców. Są spotykane w grupach wraz z innymi nieumarłymi. Mogą łatwo stworzyć dużą grupę Ożywieńców, dlatego przy walce z nieumarłymi najlepiej jest zabić najperw Plugawą Matkę.

    Unikalne

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki