Fandom

Diablo Wiki

Prawo Krwi

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Księga Pierwsza: Prawo Krwi
Książka
Okładka Diablo. Wojna Grzechu. Księga Pierwsza- Prawo Krwi.jpg
Informacje
  • Autor
  • Richard A. Knaak
    • Wydawca
  • Wydawnictwo Insignis
    • Data wydania
  • Świat: 2006r.
  • Polska: 2014r.
    • Gatunek
  • Fantasy
  • Księga Pierwsza: Prawo Krwi (Book One: Birthright) to pierwsza część trylogii Diablo. Wojna Grzechu (Diablo. The Sin War) autorstwa Richarda A. Knaak, opublikowana w 2006 roku. W Polsce książka ukazała się nakładem wydawnictwa Insignis w 2014 roku, w przekładzie Dominiki Repeczko.

    Opis

    Od zarania dziejów anielskie zastępy Królestwa Niebios oraz demoniczne hordy Płonących Piekieł pogrążone były w wiecznym konflikcie o los całego Stworzenia. Teraz ta wojna objęła także Sanktuarium – świat ludzi. Każda ze stron pragnie zdobyć ludzkość dla własnych celów. Siły dobra toczą sekretną wojnę z siłami zła o dusze śmiertelników. Oto opowieść o Wojnie Grzechu – konflikcie, który na zawsze zmieni przeznaczenie człowieka.

    Trzy tysiące lat przed tym, jak mrok pochłonął Tristram, w niewielkiej wiosce nazwanej Seram mieszkał prosty farmer - Uldyzjan, syn Diomedesa. Nieoczekiwanie w życie Uldyzjana wkraczają siły, które raz na zawsze kładą kres jego spokojnej egzystencji. Zdumiony Uldyzjan staje nagle w centrum mrocznych wydarzeń. Niesłusznie obwiniany o brutalne morderstwo dwóch kapłanów zmuszony jest uciekać z rodzinnej wioski. Ku własnemu przerażeniu uświadamia sobie, że obudziła się w nim moc, o jakiej żadnemu człowiekowi się dotąd nawet nie śniło. Musi zapanować nad przepełniającą go potęgą, zanim pochłonie ona całkowicie jego człowieczeństwo.

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki