Wikia

Diablo Wiki

Przedmioty

275stron na
tej wiki
Komentarze0

W miarę gry w Diablo znajdziesz setki i tysiące elementów wyposażenia, z których będzie mogła korzystać twoja postać. Każdy zabity potwór, każda skrzynia i każde zwłoki to szansa na zdobycie nowych narzędzi wojny. Leżący na ziemi przedmiot otacza jasna poświata – podejdź do niego, aby go podnieść. Zanim to zrobisz, możesz także zapoznać się z jego nazwą. Zanim jeszcze podniesiesz przedmioty z ziemi czy kupisz je u handlarza, dostrzeżesz inną ważną różnicę między nimi. Każdy przedmiot w Diablo ma określony poziom jakości, który rozpoznasz po kolorze jego nazwy i opisu:

  • Zwykłe przedmioty mają kolor biały. Zazwyczaj są one najsłabszym rodzajem wyposażenia. Mają najmniejsze wymagania poziomu i niewiele właściwości specjalnych, o ile w ogóle.
  • Przedmioty magiczne mają kolor niebieski. Są one nieczęsto spotykane i zwykle są ulepszonymi wersjami swych zwykłych odpowiedników. Przedmioty magiczne zawsze posiadają choć jedną właściwość specjalną, jak pokazano na przykładzie.
  • Rzadkie przedmioty mają kolor żółty. Trudno je znaleźć, a jeśli się to uda, taki przedmiot okaże się bardzo przydatnym narzędziem. Rzadkie przedmioty zawsze mają kilka korzystnych właściwości.
  • Przedmioty z zestawu mają kolor zielony. Przypominają one rzadkie przedmioty, z jednym wyjątkiem – poszczególne przedmioty stanowią części całego zestawu ekwipunku (na przykład miecz, tarcza i hełm), a gdy założysz kilka części zestawu naraz, zapewnią ci one dodatkowe premie.
  • Legendarne przedmioty mają kolor pomarańczowy. Te mityczne artefakty są wyjątkowo rzadkie – jeśli uśmiechnie się do ciebie los i odnajdziesz jeden z nich, ciesz się! Jakby tego było mało, na poziomie trudności Udręka I lub wyższym wszystkie przedmioty legendarne mogą pojawić się w potężniejszej, starożytnej wersji.

Więcej od Wikii

Losowa wiki