FANDOM

Rakanot
Raka
  • Rakanot

Informacje biograficzne
  • Gildia
  • Demon
    • Tytuł
  • Władca Rozpaczy
    • Pochodzenie
  • Płonące Piekła
    • Miejsce zamieszkania
  • Pola Rozpaczy
    • Miejsce pobytu
  • Płonące Piekła
    • Data urodzenia
  • Nieznana
    • Data śmierci
  • 1285r.
    • Status
  • Nie żyje
    • Zabity przez
  • Nefalema

  • Opis fizyczny
    • Rasa
  • Demon
    • Wiek
  • Nieznany

  • Pozostałe dane
    • Relacje
  • Andariel (były sługa)
  • Diablo (sługa)
    • Występowanie
  • Diablo III
  • D3 logo

    Rakanot, Władca Rozpaczy — potężny demon , który niegdyś usługiwał Andariel.

    Biografia

    Rakanot służył jako naczelnik uwięzionego anioła Izuala na Polach Rozpaczy - swojej własnej domenie w Płonącym Piekle. Kiedy Diablo wchłonął w siebie Czarny Kamień Dusz i stał się Najwyższym Złem , wezwał wszystkie demony do ataku na Niebiosa w tym Rakanota, któremu przypadło zadanie strzeżenia archanioła Auriel. Został zabity przez dzielnego Nefalema.

    W Grze

    Rakanot pojawia się jako miniboss w Akcie IV  w Diablo III. Musi on zostać pokonany w celu uwolnienia Auriel.

    Umiejętności

    Atak Ostrzy - podstawowa umiejętność Władcy Rozpaczy , zadaje średnie uszkodzenia fizyczne.

    Teleport - Rakanot może teleportować się do gracza zadając przy tym ogromne obrażenia fizyczne.

    Przylegające Ostrze - Mocniejszy atak fizyczny , który można uniknąć , ponieważ ta umiejętność potrzebuję dużo czasu na przygotowanie.

    Paraliż - Rakanot jest sparaliżowany przez 3 sekundy , ale podczas sparaliżowania będzie bombardować obszar zadając średnie obrażenia.

    Przywołanie Sług - Rakanot przywołuję dwóch sługów , których współczynik życia ustawiany jest przez poziom trudności ( X% ). Po zabiciu ich gracz otrzymuje dodatkowe punkty życia.

    Szczeliny

    Rakanot występuje jako jeden ze strażników szczeliny pod nazwą Zatracenie.
    Rakanothzat

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki