Fandom

Diablo Wiki

Rathma

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rathma był pierwszym Nefalemem, oraz przodkiem Ksieży Rathma, znanych także jako nekromantów. Był synem Lilith i Inariusa .Nie miał dobrych relacji ze swoimi rodzicami. Lilith wykorzystywała moce Nefalemów do własnych celów by niszczyć zbuntowane anioły, zaś Inarius uważał że Nefalemów trzeba zostawić w spokoju.

Biografia

Rathma i inni z pierwszej generacji, tacy Jak Bul-Kathos zachowali swoje nadprzyrodzone moce chociaż wszystkie późniejsze pokolenia musiały być szkolone lub odkryć swoją moc w jakiś inny sposób. Wiele z pierworodnych zostało zniszczonych przez Inariusa ponieważ nie znosił lekceważenia, to zmusiła Rathma do udawania śmierci i uciekanie do tajemniczej Krainy, królestwa Trag'Oula. Trag'Oul pełnił role strażniki Sanktuarium.

Rathma został pierwszym uczniem Trag'Oula, który uczył go jak zachowadź to co smok zwał równowagą. Celem tej równowagi było utrzymanie równości między Płonącymi Piekłami a Wysokimi Niebiosami i zapobiec wtrącaniu się w sprawy Sanktuarium.

Rathma wybrał Mendelna na najmłodszego ucznia. Mendeln i jego brat Uldssian w końcu odkryli Trag'Oula. Uldyssian żądny zemsty na Lilith i Inariusie dołączył do Rathma w jego podróży do Kamienia Świata, aby go zmienić i uwolnić prawdziwą moc Nefalemów.

Rathma był przerażony kiedy dowiedział się że wysoki Heavens odkrył Sanktuarium, zrozumiał że aniołowie nie są wcale lepsi od demonów i mogą w każdej chwili zniszczyć Sanktuarium tylko dlatego że demony są tam obecne.

Rathma, krótko wygnany przez ojca do "nicości" dej samej nicości do,której wysłał kiedyś swoją ukochaną Lilith. Smok wiedział że tylko dzięki połączonej sile jego i Mendelna mogą go uwolnić.

Rathma został później wspierany podczas ostatecznej bitwy o Złota Drogę wraz z pozostałymi pierworodnymi. Po wygranej bitwie Rathma wyjaśnił że jego czas na tym świecie się kończy, instruując tym Mendelna że ma szkolić późniejsze generacje Nefalemów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki