Fandom

Diablo Wiki

Rumford

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Rumford
Captain Rumford Portrait.png

Informacje biograficzne
  • Gildia
  • Strażnik Tristram
    • Tytuł
  • Kapitan
    • Profesja
  • Wojownik
    • Pochodzenie
  • Nowe Tristram
    • Miejsce zamieszkania
  • Nowe Tristram
    • Miejsce pobytu
  • Nowe Tristram
    • Data urodzenia
  • Nieznana
    • Data śmierci
  • Nieznana
    • Status
  • Nie żyje
  • Opis fizyczny
    • Rasa
  • Człowiek
    • Płeć
  • Mężczyzna
    • Wiek
  • Ok. 30-35 lat
    • Kolor włosów
  • Czarne (?)
    • Kolor oczu
  • Brązowy

  • Pozostałe dane
    • Relacje
  • Deckard Cain (znajomy)
  • Lea (znajoma)
  • Nefalem (przyjaciel/znajomy)
    • Występowanie
  • Diablo III
  • Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo III.

    Kapitan Rumford – postać, występująca w Diablo III. Dowódca straży w Nowym Tristram. Jest wysokim brunetem ubranym w żelazną kolczugę z hełem przypominającym hełm konkwistadorów oraz długi płaszcz ciemnego koloru. Cechuje go odwaga i optymizm.

    Przed akcją Diablo III

    Najpewniej urodził się w Nowym Tristram. Przed objęciem stanowiska dowódcy straży był porucznikiem a przedtem farmerem. Podczas oblężenia Nowego Tristram, Rumford dołączył do straży miejskiej. Po upadku gwiazdy, oddział kapitana Daltyna wyruszył do starej katedry. Tam jednak zaczaili się na niego i innych ożywieńcy. Wszyscy strażnicy zginęli w tym kapitan Daltyn. Po śmierci kapitana, dowódcą został Rumford. Zebrał oddział czterech strażników i z ich pomocą odpierał ataki ożywieńców na wschodnią bramę miasta.

    Diablo III

    Przybycie Nefalema

    Nefalem przybył kilka dni po upadku gwiazdy na starą katedrę. Razem z Rumfordem i jego ludźmi odparł dwa ataki ożywieńców. Po tym wydarzeniu, kapitan wysyła bohatera do Lei, która przebywa w karczmie "Pod Zarżniętym Cielakiem". Po powrocie z karczmy, Rumford odpiera kolejny atak nieumarłych zabijając Plugawą Matkę a następnie wskazuje Nefalemowi drogę do katedry.

    Oblężenie Tristram i śmierć

    Przez cały wątek fabularny aktu I, Rumford przebywa na placu przed karczmą w Nowym Tristram. Po spaleniu wioski rybackiej Wortham i powrocie do Tristram, Nefalrm podążając ku ruinom Starego Tristram, Nefalem natyka się na zwłoki kapitana Rumforda.

    Dalsze losy

    W czwartym akcie duch Rumforda pojawia się przed Tyraelem i Nefalemem a następnie zamienia się w Aspekt Grzechu.

    Ciekawostki

    • Gdy bohater wejdzie w interakcję ze zwłokami Rumforda, Nefalem wypowie te oto słowa: "Poległ kolejny dobry człowiek".

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki