FANDOM

Rzeźnik
The butcher

Informacje
  • Gromada
  • Demon
    • Status
  • Nie żyje
    • Występowanie
  • Diablo III
  • D3 logo

    Rzeźnik – potężny demon oraz głównym boss I aktu gry Diablo III.

    W Grze

    Rzeźnik występuje jako Boss w pierwszym akcie gry Diablo III. Podobnie jak jego odpowiednik w Diablo I , otwiera walkę ze słynnymi słowami "Świeże Mięso!". Strzeże on komnaty z Nieznajomym, który spadł razem z Upadłą Gwiazdą. Niezbędne jest pokonanie go w celu kontynuowania fabuły.

    Walka rozpoczyna się zaraz po dotarciu do Komnaty Cierpienia. Po krótkim filmiku, Rzeźnik zostaje uwolniony i staje z graczem do walki.

    Umiejętności

    Szybki Cios – Rzeźnik obraca swoją broń w pobliżu gracza i zadaje niskie obrażenia fizyczne.

    Ciężki Cios – Rzeźnik przed oddaniem tego ciosu skacze dwa razy ( Umożliwia to ominięcie tego ciosu ) i wbija swój topór w ziemię , zadając poważne obrażenia wszystkim niedaleko niego.

    Chwyt Sierpem – Rzeźnik używa swojego sierpa i ogłusza bohatera , dzięki czemu będzie mógł wykonać serię Ciężkich lub Szybkich ciosów.

    Ogniste Kraty – Podczas walki z Rzeźnikiem , kraty pod polem bitwy wydzielają ogniste słupy , które po trafieniu gracza zadają średnie obrażenia. Każdy taki atak poprzedzony jest podświetleniem danej kratki.

    Cytaty Rzeźnika

    • "Świeże Mięso!
    • "Ciało zombie, dobre ! Ciało ludzkie, lepsze !"
    • "Warzywa, złe ! Mięso, dobre !"
    • "Uciekaj, tchórzu !"

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki