Fandom

Diablo Wiki

Rzeźnik (rasa)

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Rzeźnik
The butcher.jpg

Informacje
  • Gromada
  • Demon
    • Status
  • Rzadki
    • Występowanie
  • Diablo I
  • Diablo III
  • Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo I. Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo: Hellfire. Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo III.

    Rzeźnicy – rodzaj demonów, występujący w Diablo I oraz w Diablo III.

    Diablo I

    Osobny artykuł: Rzeźnik (Diablo I)

    O Rzeźniku Aidan dowiaduje się po raz pierwszy gdy staje przed bramą katedry. Znajduje tam konającego mieszczanina, który opowiada, że był jednym z członków grupy dowodzonej przez Arcybiskupa Lazarusa ,która miała za zadanie odnaleźć zaginionego księcia Albrechta. Lazarus jednak wprowadził ich w pułapkę wydając w ręce brutalnego demona zwanego Rzeźnikiem. Mieszczanin prosi nas o pomszczenie go i zabicie potwora. Aidan schodzi w końcu na 2 poziom katedry i znajduje pomieszczenie wypełnione zmasakrowanymi ciałami ofiar Rzeźnika. Właściciel pomieszczenia ze słowami "Ah... Fresh meat!" ("Ah... Świeże mięso!") rzuca się na Aidana ze swoim tasakiem. Książe jednak po ciężkiej walce zabija demona i zabiera jego tasak. Walkę kończą słowa Aidana – "The spirits of the dead are now avenged!" ("Dusze zabitych zostały pomszczone!").[1]

    Diablo III

    Osobny artykuł: Rzeźnik (Diablo III)

    Rzeźnik występuje jako Boss w pierwszym akcie gry Diablo III. Podobnie jak jego odpowiednik w Diablo I, otwiera walkę ze słynnymi słowami "Świeże Mięso!". Strzeże on komnaty z Nieznajomym, który spadł razem z Upadłą Gwiazdą. Niezbędne jest pokonanie go w celu kontynuowania fabuły.

    Walka rozpoczyna się zaraz po dotarciu do Komnaty Cierpienia. Po krótkim filmiku, Rzeźnik zostaje uwolniony i staje z graczem do walki.[2]

    Ciekawostki

    • Niewiele wiadomo na temat powiązania Rzeźników z pierwszej i trzeciej części. Prawdopodobnie nie są to te same demony ponieważ Rzeźnik z Diablo I został zabity przed pojawieniem się tego z trzeciej części.
    • W grze Heroes of the Storm, gdzie Rzeźnik jest jedną z grywalnych postaci, jeden z opisów skórek tej postaci mówi wprost, że Rzeźników jest wielu.

    Przypisy

    1. Diablo, Rzeźnik
    2. Diablo III, Akt I

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki