Fandom

Diablo Wiki

Sabat

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Sabat
Mahda (przerywnik filmowy).png
  • Mahda - lider Sabatu
Informacje
  • Typ
  • Sekta
    • Rasa
  • Ludzie
  • Demony
    • Twórca
  • Belial
    • Zarządca
  • Mahda
  • Adria
    • Cel
  • Czczenie Beliala
    • Miejsce działań
  • Nowe Tristram
  • Kaldeum
    • Status
  • Nieaktywny
    • Występowanie
  • Diablo III
  • Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo III.

    Sabat {zwany też Mrocznym Sabatem) – grupa mrocznych mistyków czczących Beliala, Władcę Kłamstw. Są pozostałością Trójjedności.

    Historia

    Księga (WTT).png Ta sekcja jest w trakcie tworzenia. Niektóre informacje mogą być nieszczegółowe lub niekompletne.

    Wczesna historia

    Na początku, sabat był małym zgrupowaniem i nie odnosił żadnych sukcesów. Zmieniło się to, po dołączeniu Adrii i Mahdy. Wiedźmy uknuły spisek, mający na celu zabicie dotychczasowych przywódców sabatu i przejęcia nad nim władzy. Po realizacji planu, objęły władzę nad sabatem. Zaczął on rosnąć w siłę, lecz niedługo Adria opuściła sabat.

    Koniec Dni

    Mahda otrzymuje od Beliala rozkaz zdobycia fragmentów miecza aniołów i naprawienia go, dzięki wiedzy Caina.

    Poszukiwania Miecza

    Kultyści odnajdują pierwszy fragment miecza, w kryjówce kozłoludów. Znajduje ich bohater z Nowego Tristram, który po krótkiej bitwie, zabiera pierwszy fragment. Mahda poprzez zagadkę, podpowiada gdzie znajduje się druga część broni. Bohater wyrusza do Zatopionej Świątyni, wykonuje zadanie Strażnika, po czym zastaje w niej Mahdę. Kultystom nie udaje się go powstrzymać, przed zabraniem części miecza. Ostatni fragment, okazuje się być w portowym miasteczku Wortham. Przewoźnik z Tristram, zauważa, że nad miastem unosi się dym. Kiedy bohater przybywa na miejsce, Wortham jest niszczone przez kultystów. Bohaterowi udaje się przedrzeć do kaplicy, w której znajduje tylko puste miejsce po fragmencie miecza.

    Śmierć Decarda Caina

    Bohater przeczuwając, co się stało, wraca do Nowego Tristram. Zastaje tam zamordowanego Rumforda. W domu Caina Mahda torturuje Deckarda, chcąc wymusić od niego naprawę miecza. Więziona Lea używa swojej mocy, aby zabić kultystów. Niestety Mahda w końcu, zadaje Deckardowi śmiertelne obrażenia i znika. Cain łączy ze sobą fragmenty broni, naprawiając miecz. Okazuje się, że Mahda porwała Nieznajomego Przybysza.

    Zemsta Nefalema

    Bohater dogania Mahdę w Komnacie Cierpienia. Ta jednak ucieka, uwalniając Rzeźnika. Bohaterowi udaje się pokonać potwora i uwolnić Nieznajomego, który okazuje się być upadłym archaniołem- Tyraelem.

    Rzeź w Alkarnus

    Bohater ściga Mahdę, aż do Alkarnus. Mahda nie ma już drogi ucieczki, więc ginie z ręki bohatera. Sabat zostaje obalony.

    Źniwiarz Dusz

    Przypisy

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki