Fandom

Diablo Wiki

Siostry Niewidzącego Oka

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Łotrzyce
Łotrzyca (rysownik).jpg
  • Jedna z łotrzyc
Informacje
  • Typ
  • Organizacja
    • Rasa
  • Ludzie
    • Twórca
  • Nieznany
    • Zarządca
  • Kashya
  • Akara
    • Członkowie
  • Kashya
  • Akara
  • Flawia
  • Krwawa Orlica
    • Miejsce działań
  • Klasztor Łotrzyc
  • Obozowisko Łotrzyc
    • Status
  • Aktywna
    • Występowanie
  • Diablo I
  • Diablo II
  • Diablo III (wzmianki)
  • Do Piekła i z powrotem
  • Księga Caina
  • Księga Tyreala
  • Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo I. Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo II.

    Siostry Niewidzącego Oka inaczej Łotrzyce – zakon, który jest tajną organizacją działającą na Zachodzie. Zatrudnia wysoko wykwalifikowanych łuczników, wschodnich starożytnych filozofów, którzy rozwijają tak zwaną "widok wewnętrzny", z których korzystają zarówno w walce i jaki w ominięciu pułapek, które mogą napotkać.

    Historia

    Początek istnienia

    Ciemność w Tristram

    Gdy Zło zbudziło się w Tristram, jedna z Łotrzyc (znana później jako Krwawa Orlica) udała się do miasteczka by wspomóc księcia Aidana oraz czarownika Jazretha w walce z demonami. Wkońcu chaos został wypędzony jednak Aidan wchłonął duszę Pana Grozy, Diablo i stał się jego naczyniem, Łotrzyca uległa wpływowi Zła i zdradziła swój zakon a Jazreth tajemniczo zniknął i słuch o nim zaginął.[1]

    Powrót Zła

    Mroczny Wędrowiec w Klasztorze Łotrzyc.png

    Mroczny Wędrowiec w Klasztorze Łotrzyc.

    Niedługo potem Klasztor Łotrzyc zwany także Wschodnią Bramą został zaatakowany przez siły Mrocznego Wędrowca. Podczas obrony, Łotrzycami dowodziła Moreina, jednak wkońcu i ona została opanowana przez siły Zła, gdyż jego wpływ podążał za nią od opuszczenia Tristram. Gdy dzielna Łotrzyca została zdeprowanana, przyjęła przydomek "Krwawa Orlica". Tymczasem Jazreth oraz Aidan wyruszyli na Wschód. Klasztor został opanowany przez Andariel, Panią Cierpienia. Ocalałe Łotrzyce pod dowódctwem Kashyi i Akary założyły Obozowisko Łotrzyc na Krwawych Wrzosowiskach. Pozostałe Siostry Niewidzącego Oka poległy podczas walki lub zostały zdeprawowane, czym stali się Upadłymi Łotrzycami.[2]

    Aktualna sytuacja

    Po śmierci Andariel z rąk bohaterów, Łotrzyce powróciły do Klasztoru i zaczęły go odbudowywać. Siostry znów trenują i szkolą się tak jak dawniej a droga na Wschód znów jest dostępna.[3]

    Znane Łotrzyce

    • Kashya – przywódzyni.
    • Akara – przywódczyni duchowa, najwyższa kapłanka Sióstr Niewidzącego Oka.
    • Charsi – kowal.
    • Flawia – elitarna zwiadowczyni, pilnująca wejścia na Zimną Równinę.

    Upadłe Łotrzyce

    • Krwawa Orlica – bohaterka z Tristram, towarzyszka Aidana, zdeprawowana przez siły Zła.
    • Zimna Wrona – Upadła Łotrzyca.
    • pozostałe Upadłe Łotrzyce.

    Najemnicy

    W grze

    Łotrzyca w Diablo II.
    Łotrzyce w Diablo II występują jako towarzysze bohatera. Ich przywódcą jest Kashya, która za opłatą wynajmuje bohaterowi jedną z wybranych Łotrzyc. Członkinie zakonu wyposażone są łuki i najczęściej są Amazonkami. Czasami używają także sztyletów Eun-Jang-Do.

    Przypisy

    1. Diablo I
    2. Diablo II, Akt I
    3. Księga Tyraela

    Zobacz też

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki