Fandom

Diablo Wiki

Smocze Łuski

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Smocze Łuski
Książka
Smocze Łuski.jpg
Informacje
  • Autor
  • Richard A. Knaak
    • Wydawca
  • Wydawnictwo Insygnis
    • Data wydania
  • Świat: Maj 2007
  • Polska: 17 czerwca 2015
    • Gatunek
  • Fantasy
  • Smocze Łuski to druga część trylogii Wojna Grzechu autorstwa Richarda A. Knaaka, wydana oryginalnie w 2007 roku. W Polsce ukazała się w czerwcu 2015 roku, nakładem wydawnictwa Insygnis, tłumaczeniem Dominiki Repeczko[1].

    Opis

    Od zarania dziejów anielskie zastępy Królestwa Niebios oraz demoniczne hordy Płonących Piekieł pogrążone były w wiecznym konflikcie o los całego Stworzenia. Teraz ta wojna objęła także Sanktuarium – świat ludzi. Każda ze stron pragnie zdobyć ludzkość dla własnych celów. Siły dobra toczą sekretną wojnę z siłami zła o dusze śmiertelników. Oto opowieść o Wojnie Grzechu – konflikcie, który już na zawsze zmieni przeznaczenie człowieka.

    Zdeterminowany, by zniszczyć kult Trójcy, Uldyzjan nie podejrzewa nawet, iż Inarius, tajemniczy Prorok Katedry Światłości, dyskretnie wspiera go w tym dziele. Inarius obsesyjnie pragnie przywrócić Sanktuarium utraconą świetność, wykorzystuje więc Uldyzjana w rozgrywce przeciwko swemu odwiecznemu wrogowi. Jednak do owej niebezpiecznej gry przystępuje ktoś jeszcze. Córka Pana Nienawiści, Lilith, niegdyś kochanka Inariusa, chce sama wykorzystać Uldyzjana i za jego nieświadomą pomocą zmienić wszystkich w armię nefalemów – istot podobnych bogom, daleko potężniejszych niż jakikolwiek demon czy anioł. Armię, która położy kres Stworzeniu i wyniesie Lilith ponad wszystkie istoty.

    Przypisy

    1. Książka na stronie Wydawnictwa Insygnis

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki