Fandom

Diablo Wiki

Warriv

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Warriv
WarrivD3.png

Informacje biograficzne
  • Gildia
  • Kupiec
    • Tytuł
  • Przywódca karawany
    • Profesja
  • Kupiec
    • Pochodzenie
  • Kedżystan
    • Miejsce zamieszkania
  • Obozowisko Łotrzyc
    • Miejsce pobytu
  • Okolice Nowego Tristram
    • Data urodzenia
  • Nieznana (przed 1264)
    • Status
  • Nie żyje
    • Zabity przez
  • ożywieńców
  • Opis fizyczny
    • Rasa
  • Człowiek
    • Płeć
  • Mężczyzna
    • Wiek
  • Ok. 35-40 lat
    • Kolor włosów
  • Czarny
    • Kolor oczu
  • Zielony
  • Pozostałe dane
    • Relacje
  • Bohaterowie (przyjaciele)
    • Występowanie
  • Diablo II (Pan Zniszczenia)
  • Diablo III
    • Wyznanie
  • Nieznane
    • Dubbing polski
  • Aleksander Wysocki
  • Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo III.

    Warriv – postać, występująca w Diablo II i Diablo III. Z zawodu jest kupcem oraz przywódcą karawany kupieckiej, podróżującej po Zachodnim Wybrzeżu.

    Przed akcją Diablo II

    Przez 1264 rok, Warriv dokonywał podróży przez szlak handlowy AranochKhanduras od ponad dwudziestu lat. Był często atakowany przez bandytów, w tym Elzixa, ale nigdy, gdy towarzyszył mu paladyn. Warriv miał do nich wielką wdzięczność za lojalną służbę. W czasie swoich wizyt w Lut Gholein spotkał Meshifa, kapitana statku. Warriv cieszył się słuchając jego opowieści o dziwnych krainach Wschodu.

    Diablo II

    Witaj. Nie jestem zaskoczony widokiem kogoś z twojego rodzaju. Od czasu ostatnich problemów, przeszło tym szlakiem wielu poszukiwaczy przygód. Na pewno doszła do twych uszu wieść o tragedii jaka spadła na miasteczko Tristram. Niektórzy powiadają, że Diablo, Pan Grozy znowu chodzi po świecie.
    — Wstęp Warriva [źródło]

    WarrivD2.png

    Warriv w Obozowisku Łotrzyc.

    Warriv był obecny w Khanduras gdy Mroczny Wędrowiec zaczął podróżować na Wschód. Wkrótce po zniszczeniu Klasztoru Łotrzyc, dziwne stworzenia zaczęły pustoszy okolicę, a sam Klasztor stał się siedliskiem Zła. Założył sklep w Obozowisku Łotrzyc wraz z Siostrami Niewidzącego Oka. Czeka na ponowne otwacie bram Klasztoru, gdyż znów będzie mógł podróżować do Lut Gholein.

    Ma przeczucie, że Mroczny Wędrowiec jest źródłem zła, które spowodowały atak na obozowisko. Uważa on Akarę za przywódczynię Łotrzyc. Jest w dobrym stosunkach z większością ludzi w obozowisku, oprócz Gheeda, którego darzy niechęcią. Po śmierci Andariel zabiera bohatera do Lut Gholein. Warriv planuje powrót do Entsteig, by pomóc Łotrzycom w planach odbudowy.

    Darzy wielkim szacukiem paladynów, którzy wspomogli go wiele razy w przeszłości. Jest zdumiony faktem osiedlenia się Elzixa w Lut Gholein, gdyż pamięta go jeszcze ze zbójniczej działalności.

    W Obozowisku nosi niebiesko-szary strój zaprojektowany na deszczowy klimat w Entsteig, ale w Lut Gholein jest ubrany w inny, cięższy strój zaprojektowany do noszenia na pustyni. Jest jedynym BN-em ubierającym się w więcej niż jeden strój.

    Diablo III

    Dead Warriv.png

    Zwłoki Warriva.

    Jego zwłoki pojawiają się w Diablo III. Znajdują się niedaleko Nowego Tristram, wraz z dziennikiem mówiącym o złym fatum prześladującym go od czasu pomocy bohaterom walczącym z Mrocznym Wędrowcem. Udał się nawet w poszukiwaniu Deckarda Caina w celu "przepędzenia cienia wiszącego nad jego życiem", kiedy spotkał go smutny koniec.

    W grach

    Diablo II

    Warriv jest pierwszym NPC-em napotkanym w Diablo II. Pozdrawia postać grywalną i wyjaśnia aktualną sytuację panującą w Obozowisku Łotrzyc. Po śmierci Andariel, zaprasza bohatera, którzy zabił ją na dołączenie do karawany i podróży do Lut Gholein przez Wschodnią Przełęcz. Jego strój zmienia pomiędzy aktami, jest jedynym takim NPC-em, który się zmienia.

    Diablo III

    Mimo, że nie można z nim wejść w rozmowę, jego strój przypomina wyglądem ten z Aktu I z Diablo II. Jego dziennik znajduje się przy jego zwłokach.

    Charakterystyka

    Warriv jest srogim ale budzącym zaufanie człowiekiem. Jest sceptyczny wobec pogłosek o skarbach, choć zawsze miły dla tych, którzy odwiedzali Obozowisko Łotrzyc.

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki