Fandom

Diablo Wiki

Wieczny Konflikt

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo I. Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo: Hellfire. Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo II.Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo III. Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo III: Reaper of Souls.
Wieczny Konflikt
Eternal Conflict.jpg
  • Bitwa Aniołów z Demonami
Informacje
  • Miejsce
  • Sanktuarium
  • Królestwo Niebios
  • Płonące Piekła
    • Przyczyny
  • Nieznane
    • Wynik
  • Nieznany
  • Uczestnicy
    Dowódcy
    • † - poległy w walce
    • (†) - prawdopodobnie poległy w walce
    Siły stron
    • Demony
    • Anioły
    Straty
    • Ciągle rosną
    • Ciągle rosną

    Wieczny Konflikt (Wielki Konflikt) nazwa wojny toczonej przez Wysokie Niebiosa i Płonące Piekła. Rozprzestrzeniła się aż do świata Sanktuarium .

    HISTORIA

    Istnieje wojna, której ognie buchają nawet teraz - ponad polami, które znamy, pomiędzy utopijnymi królestwami Wysokich Niebios i chaotycznymi szczelinami Płonących Piekieł. Ta wojna jest znana jako Wielki Konflikt i trwa ona dłużej niż każda z świecących gwiazd. Żadna ze stron nigdy nie zapanuje nad polem na długo, dopóki światło i ciemność nie skończą ze sobą walczyć o kontrole nad wszelkim stworzeniem
    Wielki Konflikt (książka)
    Początkowo ognie wojny dosięgały tylko świat Pandemonium, gdyż obie strony walczyły o Kamień Świata. Ktokolwiek kontrolował Kamień Świata mógł kontrolować rzeczywistość, tworzyć i niszczyć życie i światy bez żadnych ograniczeń. Anioły użyły Kamienia, aby stworzyć świat w idealnym porządku, w zgodzie ze swoimi ideałami. Demony użyły Kamienia, aby stworzyć świat maszyn unicestwienia, świat zniszczenia, terroru i nienawiści. Jednakże żaden z tych światów, niezależnie od swojego stworzyciela, nigdy nie funkcjonował. Wszystkie światy stworzone przez Anioły lub Demony zostały zniszczone podczas trwania wojny.
    D3-opening-cinematic8.jpg

    Tyrael walczy z demonami

    W pewnym momencie archanioł Tyrael nakazał bastionowi okopać się wokół Kamienia Świata. Tak powstała Twierdza Pandemonium. Twierdza często zmieniała posiadacza. Poprzez to jej struktura jest wypełniona esencją zarówno Aniołów jak i Demonów.

    Czasami wojna dochodziła do granic Piekieł lub Niebios. Diamentowe Wrota były oblężone co najmniej pięć razy, ale bramy niebios nigdy nie był zniszczone. Podobnie Anioły oblegały Piekła. Jedno takie oblężenie zostało skierowane przeciwko Mefisto w jego własnym królestwie. Inne miało być atakiem na Piekielną Kuźnię. W czasie bitwy o Kuźnie Izual stracił życie. Lecz gdy Wielki Konflikt płonął coraz bardziej i dłużej żadna ze stron nie mogła utrzymać dominacji nad drugą przez długi czas.

    D2 an end is a start by ratzgoblin-d31icm4.jpg

    Kamień Świata

    ZNIKNIĘCIE KAMIENIA ŚWIATA

    Kiedy armie Piekieł i Niebios starły się Inarius i Lilith mieli już dość niekończącej się wojny. Obydwoje szukali sposobu na zakończenie jej. Poprowadzili grupę Aniołów i Demonów renegatów aby ukraść Kamień Świata i użyć go aby stworzyć swój własny świat, gdzie Anioły i Demony mogły żyć w spokoju z daleka od Wiecznego Konfliktu. Wkrótce potem narodzili się pierwsi nefalemowie. Przepadnięcie Kamienia przyciągnęło uwagę zarówno Piekieł jak i Niebios zadziwionym faktem, że potężny artefakt zniknął bez śladu.

    WOJNA GRZECHU

    Information_icon.pngOsobny artykuł: Wojna Grzechu.

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki