Fandom

Diablo Wiki

Wojna Grzechu

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo I. Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo III.Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo III: Reaper of Souls.

Wojna Grzechu
Wojna Grzechu.jpg

Informacje
  • Miejsce
  • Sanktuarium
    • Wynik
  • Nieznany
  • Uczestnicy
    Dowódcy
    • † - poległy w walce
    • (†) - prawdopodobnie poległy w walce
    Siły stron
    • Demony
    • Anioły
    Straty
    • Ciągle rosną
    • Ciągle rosną
    Nadejście Wielkiego Konfliktu do świata śmiertelników, znane jest jako Wojna Grzechu.

    Historia

    Anioły i Demony, przybierając ludzką postać, podróżując pośród nich, próbowały przeciągnąć ich na swoje strony. Z czasem, siły Ciemności przekonały się, że na ludzi o wiele lepiej działa przemoc i ucisk niż subtelne przymuszanie, zaczęły więc terrorem nakłaniać człowieka do posłuszeństwa. Anioły robiły co w ich mocy by obronić ludzkość przed demoniczną opresją, zbyt często jednak ich surowe metody i srogie kary odpychały tych, których chcieli chronić.

    Gwałtowne bitwy stanowiły częste zjawisko podczas Wojny Grzechu, rzadko jednak dane było ciekawskim oczom człowieka je oglądać. Tylko kilka "oświeconych" dusz świadomych było nadnaturalnych istot, przechadzających się pomiędzy tłamszonymi masami ludzkości. Potężni śmiertelnicy powstali, akceptując wyzwanie Wojny Grzechu, obierając jedną ze stron Wielkiego Konfliktu. Legendarne czyny tych wielkich, śmiertelnych wojowników, zdobywały zarówno respekt jak i wieczną nienawiść ze strony otchłani. I choć pomniejsze demony klękały przed jednostkami obdarzonymi wielką mocą i siłą, za plecami przeklinały istnienie Śmiertelników. Wiele z tych biesów obwiniało pojawienie się człowieka za impas, który dotknął ich dumną, "wysoką" pozycję w wielkim planie wszechrzeczy, traktując go jako perwersyjną obelgę.

    Zazdrość względem Człowieka, doprowadziła do bestialskiego okrucieństwa demonów względem świata śmiertelników. Niektórzy odkryli prawdę o tej głębokiej nienawiści i poczęli wykorzystywać ją przeciw siłom Ciemności. Jednym z takich śmiertelników był Horazon Przywoływacz, uwielbiający przyzywać demony i naginać je do swojej woli. Horazon, wraz ze swoim bratem Bartuc'em, byli członkami Wschodniego klanu magów, znanego jako Vizjerei. Ten mistyczny klan studiował zachowania demonów i katalogował wiedzę o nich przez całe pokolenia. Z mocą tej wiedzy, Horazon mógł powziąć dzieło Vizjerei i wypaczyć je do swoich obłąkanych celów. Mieszkańcy Piekieł robili wszystko by dokonać zemsty na tym śmiałym śmiertelniku, jednak Horazon zdołał całkowicie się przed nimi zabezpieczyć w swoim Tajemnym Sanktuarium.

    Bartuc, brat Horazon'a, dostał się w końcu pod wpływy Ciemności. Stał się niezwykle silny i długowieczny, walcząc ramię w ramię z legionami Piekieł przeciwko przeklętym Vizjerei i w końcu, swoim bratem w Wojnie Grzechu. Choć Bartuc był słynny pośród wojowników wielu ziem, jego dominacja w walce miała straszliwą cenę. Nienasycony głód krwi śmiertelników przenikał każdą jego myśl i czyn. Bartuc wkrótce stał się amatorem kąpieli w krwi swoich wrogów, uwielbiając je tak samo jak sam akt jej przelewania, w ostateczności będąc znanym jako Krwawy Generał.

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki