Fandom

Diablo Wiki

Zabójczyni

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Zabójczyni jest podstępną wojowniczką, polegającą na własnym sprycie, truciznach i pułapkach.

Tło i pochodzenie

Asska.jpg

Zabójczyni w Diablo II.

W trzecim wieku w klanie magów Vizjerei zaczęli dominować dwaj bracia: Horazon i Bartuc. Obaj byli równie potężni i ambitni, obajulegli fascynacji mocami płynącymi z praktyk magi demonologicznej. Mieli jednak inne wizje studiowania tych mocy. Horazon postrzegał demony jako źródło wielkiej potęgi, uważał, że demona trzeba opanować i nagiąć do własnej woli. Jego brat z koleji sądził, że drogą do zrozumienia jest sojusz z piekielnymi mocami, dzięki któremu łatwiej będzie można poznać ich sekrety. Tak też zresztą zrobił. Diametralnie odminnie filozowie braci doprowadziły do schizmy w klanie Vizjerdi.

Kiedy zażarta rywalizacja doprowadziła w końcu do wybuchu wojny, walczący po obu stronach zdali sobie sprawę, że zostali oszukani przed demony. Wywiązała się bitwa - tak zażarta, że niebiosa zapłonęły żywym ogniem. Kiedy walka dobiegła końca, zapadła cisza. Bartuc leżał martwy, Horazon z własnej woli udał się na wygnanie..

Zdolności

Zabójczynie nie wykorzystują sztuk magicznych bezpośrednio. Dzięki magicznym przedmiotom imitują część podstawowych mocy. Żeby uniknąć pokus zepsucia, koncentrują się na naturalnych zdolnościach ciała - mocach umysłu i umiejętnościach walki wręcz. Zabójczynie są doskonale wyszkolone w posługiwaniu się egzotyczną bronią: stalowymi ostrzami i szponami mocowanymi na rękach. Władają z tak wielką biegłością, że potrafią wykonywać potężne podwójne ataki. Nawet najmłodsze Zabójczynie doskonale znają sztukę infiltracji, żaden zamek nie stanowi dla nich przeszkody. Dlatego Zabójczynie nie potrzebują kluczy do otwierania skrzynek.

Buildy

Do uzupełnienia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki