Zadanie:Narzędzia pracy

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo II.

Narzędzia pracy
Q5 (D2).gif
Narzędzia Pracy.jpg
Informacje
  • Zleceniodawca
  • Charsi
    • Start
  • Obozowisko Łotrzyc
    • Koniec
  • Obozowisko Łotrzyc
    • Poprzednie
  • Zapomniana Wieża
    • Następne
  • Siostry Rzezi
    • Nagroda
  • Nasycenie przedmiotu magicznymi właściwościami.
    • Występowanie
  • Diablo II
  • Narzędzia pracy – zadanie, występujące w Diablo II. Czwarte zadanie Aktu I.

    Informacje

    Kiedy Charsi uciekła z Klasztoru zostawiła tam Mallus, zaczarowany młot. Jeśli będziesz mógł odzyskać go, ona użyje jego magii, by wzmocnić jedną z twoich broni czy zbroi. Mallus jest strzeżony przez Kowala.

       Zadanie uaktywnione jest przy rozmowie Charsi po pokonaniu Hrabiny albo podczas wejścia do Wewnętrznego Monastyru.

    Wejdźmy do Klasztoru, który znajduje się na Wyżynie Tamoe. Zabijmy wszystkie bestie i poszukajmy wejścia do Koszar. Tam spotkamy Kowala. Zabijmy go, wejdźmy do jego kuźni i zabierzmy leżący tam młot (Mallus Horadrimów). Udajmy się z nim do Charsi. Ta w nagrodę nasyci nam magicznymi właściwościami wybrany przez nas przedmiot. Przedmiot ten musi być niemagiczny. Po nasyceniu stanie się przedmiotem rzadkim.

    Nagroda w grze dla wielu graczy: Wszyscy gracze w drużynie otrzymują nagrodę.

    Pamiętaj: Musisz mieć ukończony co najmniej 8 poziom, by wypełnić to zadanie.

    Więcej w Fandom