Fandom

Diablo Wiki

Zniszczenie Cytadeli Zabójczyń

293strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Zniszczenie Cytadeli Zabójczyń
Upadek Klasztoru.jpeg

Informacje
  • Miejsce
  • Cytadela Zabójczyń
    • Wynik
  • Spalenie Klasztoru
  • Uczestnicy
    • Podróżni
    Dowódcy
    • Nieznani
    • † - poległy w walce
    • (†) - prawdopodobnie poległy w walce
    Siły stron
    • Nieznane
    • Około 100 demonów
    Straty
    • Wielkie
    • Małe
    Temat tego artykułu pojawił się w grze Diablo II.

    Zniszczenie Cytadeli Zabójczyń – wydarzenie ukazane w jednym z przerywników filmowych w Diablo II.[1]

    Przebieg

    Aidan po dokonanym czynie, wrócił do Tristram, jednak już nie jako dawny książę. Bardzo się zmienił. Zauważył to jego stary nauczyciel, Cain. Aidan przez cały czas męczyły koszmary. Gdy Deckard niszczył kostur Lazarusa, Aidan czmychnął z Adrią z Tristram. Niedługo potem miasteczko zostało zaatakowane przez demony. Diablo powoli przejmował nad nim kontrolę. Pan Grozy rozkazał mu udać się na Wschód w celu uwolnienia pozostałych braci.

    Niebawem Aidan dotarł do Entsteig. Chciał się przedostać, jednak znalazł opór w postaci Cytadeli Zabójczyń. Wstąpił do tamtejszej gospody. Po raz kolejny Diablo przejął nad nim kontrolę. Pan Terroru przywował swe sługi. Demony spaliły gospodę oraz opanowały cytadeli. Z całej masakry ocalał tylko jeden człowiek o imieniu Marius. Aidan upatrzył sobie go jako swojego towarzysza. Następnie udał się na Wschód. Marius nie miał wyjścia i ruszył za Wędrowcem.

    Przypisy

    1. Diablo II, Lament Sióstr

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki